torsdag 21 februari 2008

Underbara dagar

Hej hopp här är det full galopp.

Nu har jag gjort det igen handlat på tradera det är ju som ett gift. Den är gången blev det dock en present en ny liten dress som va till halva priset än i butik. Vissa saker på tradera är ju mycket dyrare än i affären ?? Fattar inte hur man kan lägga bud långt över nypris då är man bra vinnarkåt bara.

I 3 dagar har vi vart ute precis hela dagen jätte skönt med sol känner mig genast mycket piggare o mer entusiastisk. då kom jag ju på min brilljanta ide som jag har gott o grubblat på.
jag har ju blivit nåt av homepartynas drottning (mot min vilja vet inte hur det gick till). Varför inte samla många homeparty säljare på samma ställe o ha en mässa :). Jag har fått ja från en som säljer ljus, Vuxenkläder och smycken. Skulle vara så himla kul. Jag brukar ju fixa allt så varför inte. Vi får se när det blir se upp för inbjudan kompisar.... :)

Kevin blir bara sämre o sämre med sin hosta snart river jag upp luftrör o lungor o spolar rent dem så vi får ett slut på det här. Vi som skulle till busborgen på söndag.

Ikväll har jag visning i butik fru fin. Jag pratade med henne imorse o hon hade en hel låda med hundrakronors plagg från förra säsongen kan bli dyrt ikväll då..

Musen är fortfarande vid liv men varje dag kommer den närmare DÖDEN


morsning korsning

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag är ju lite arg på mig själv att jag inte pallrade mig iväg....men det var svårt att slita sig...nu är Vilgots rum helt tomt och alla lister är borta....snart kommer det att bli så fint, så fint = ) Nu åker vi till Eskilstuna i helgen, så får Patrik vara hemma och snickra. Vi kan väl försöka ses nästa vecka? Vi har ju en present till Kevin!