torsdag 14 februari 2008

Funderingar

Jag håller på att bli galen tror jag så mycket funderingar. Måste skaffa en hobby...Just nu tänker jag mest på dagis ja barnen ska ju börja nu i september det känns bra men känner inte att jag har världens bästa dagis att lämna på. Nu har vi iallafall disskuterat fram att sätra är det bästa för barnen.
Sen det viktigaste av allt VI MÅSTE FLYTTA. Det är ett jätte problem just nu är det så litet här så jag kvävs, det påverkar ju hela sinnesstämmningen. Ett litet smärre problem bara det finns inga hus här i närheten :( .

Jaja nu är det fint väder. så vi kan vara ute det känns ju bra.

Måste sälja av lite vagnar en sulky o en tvilling sulky av äldre modell kanske att resevagnen åker med på ett litet banan skal. Behöver ju inte 6 vagnar till ett vagnbarn eller?
Nej jag måste komma på nåt att göra med morsorna skulle vara kul med lite party. Skulle kanske hyra en stuga o laga lite god mat dricka massor med vin o skratta hela natten.
ja det lät trevligt men vart o när det är ju den eviga frågan. nu kan man ju inte sparka ut morsan heller för syrran har ju flyttat hem igen.

hm får fundera lite till men nån kryssning lär det väl inte bli annars är ju det bra ingen som behöver köra o tänka på sånt. Jag har ju annars graits biljetter ja ja vi får se rockolga kanske får nån briljant ide igen det kan ju hända. Amsterdam är ju fint i april......

Ha en fantastisk alla hjärtans dag

2 kommentarer:

Anna sa...

Hejje snygging....jag ska komma på nåt verkligen fyndig som vi kan hitta på....är också sugen på att komma ut lite....sitter här och ruttnar bort snart...! Plus att jag fyller hela 28 jädra år snart. MISÄR. Nej du, det här duger inte. Bada barn kanske.........

Anonym sa...

Oj då - 28 år! Barnrumpa ; ) Visst måste vi komma på något bra att göra, men det fixar vi!

Ja, ni bor ju inte stort, men jag vet, flytta in till Sala, vad sägs om skuggan??!! Kram Eva-Lisa