tisdag 19 februari 2008

Nu är det vår!!!! eller?


Jah vi börjar väl med, hur gick det igår när pappa va barnvakt.. Jo så här Nea somnade i sin säng = att det va bara Kevin som han behövde se efter. Pappa läste tidningen ute i solen så blev det plötsligt tyst hmmm vart är Kevin. Jo han var på väg bort till postlådan för att hämta posten. Ja ja kan ni tänka men vår postlåda ligger 10 min bort....Tur att pappa såg honom så han kunde gå efter för man vet ju inte hur en treåring kan tänka...


Det va iallafall gudomligt att vara på spa skönt att liggs där o bli knådad.


Idag har vi som vanligt vart ute på förmiddagenvi kom ut vid 9 o gick in nu vid halv tolv kanon fint väder. O kan ni gissa vad jag hittade en blåsippa eller två då är det ju liksom vår :)
Nu ska jag skala potatis till familjen Jonsson för snart är det lunch dax.
Kramar ni får nu är det vår......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, en blåsippa! Äntligen, för nu vill jag ha vår! Kram! /Eva-lisa

Lilla livet i Ingeborg sa...

Vilken rolig omröstning! Ännu roligare att se resultatet, och att jag inte är helt ensam att vara en trött och sliten småbarnsmamma, haha:-D!!!