måndag 25 februari 2008

En vacker dag

Idag är en underbar dag. Kevin har blivit feberfri o gett den till Linnea som nu har 40 grader. Men märks det på henne, nej inte alls,lika galen som annars. Men då är det som vanligt iallfall.
Jag har beslutat migom att ha vecko matsedel. Tänkte att det kanske skulle funka.

Idag lasange
Tisdag: sjömans korv med äpple
onsdag Fisk boulabaise
Torsdag: Soppa o pannkakor
Fredag Hemlagad pizza
Lördag: Jobbar ???
söndag: Jobbar???

Självklart grönsaker till varje mål eller frukt till efterrätt :)


Har nu några roliga tips så skriv, Torkan är redan nära.

Helgen har vart trevlig vi har drogat kevin med cocilana så stackarn fått sova iallafall. Hostat igenom oss nätterna o tittad på Nicke nyfinen 200 gånger minst. Vad gör man inte..
Linnea har sysslat med att terra oss andra för stackarn, bästisen har bara suttit i soffan.

Jag har så tråkigt så jag dör jag vill oxå renovera o bo på hotell, resa osv..... men min tid kommer. eller så vinner jag på lotto o köper det nätta lilla huset på 250 kvadrat vid långforsen..
Kram o bye bye

4 kommentarer:

Anonym sa...

wow, jag skulle också behöva en veckomatsedel....
jag hejar på det sistnämnda, fram med miljonerna....stora huset till Rosie!!! Tänk vilka kalas vi kan ha där ; )

Anonym sa...

Glömde.....hälsningar från E-L

Anonym sa...

Vad duktig du är då som gör veckomatsedel.Har också funderat på att göra det.Kram

Lilla livet i Ingeborg sa...

Gå in på arla.se, där finns det massor med bra recept med få ingredienser.