söndag 16 mars 2008

Då va det klart


Igår tittade jag på melodifestivalen, måste säga att rätt låt vann. Hon är så jävla bra artist. Dessutom hade hon en bra låt. Jag måste säga att jag blev lite nervös att twinsen skulle vinna.
Igår blev ju Vilgot 3 år o Kevin skulle promt ringa o säga grattis på födelsedagen min goa lilla kille. Så idag får vi säga grattis till Johanna som blir ett år närmare 30 nu är det nära till tant.
Idag har Kevin lämnat öronen på kudden han har inte hört på något vi sagt fy fan för såna dagar. Imorgon hoppas jag han hittar ELEFANT öron annars lämnar jag kvar honom i skogen. ja vi ska ha pick nick i skogen är det nån som vill så är ni välkomna.

Nu till det väsentliga Matsedeln för nästa vecka....

Måndag: Pasta med champinjon o baconsås
Tisdag: Korvstroganoff o ris
Onsdag: Fina fiskgrytan
Torsdag: Blodpudding med bacon
Fredag:Fransk köttgryta med valnötter
Lördag: Påsk buffe
Söndag: Citronmarinerad skinkstek (det är ju söndag)

Är det nån som vill ha något recept så hjälper jag självklart till med det.

Ha det gott o glöm inte att rösta i enkäterna

Inga kommentarer: