onsdag 5 mars 2008

Magsjukan har anlänt i sörsalbo

Nu va det kört Linnea har spytt HELA natten. Det är det värsta hon spydde ner hela sin säng, golvet mig o sig själv. Upp o torka, tvätta o duscha. Ja ni vet ju. Nu väntar vi med spänning vem som står på tur, Jag tror att det blir jag o kevin inatt o Jörgen på torsdag natt. Hemska tanke.

Jag va dessutom på personalmöte igår o vi va nästan hela styrkan där så åkra hallen kommer ha stängt på grund av sjukdom i helgen.... ha ha ha. Vi har fått en fantastisk chef ni kommer att se en ny åkrahallen. Det ska bli super kul att få vara med på den här resan.

Min ring har dessutom kommit o ligger på Johansson o väntar. jag kan ju inte åka dit med mag sjukan eller :) Jag är så nyfiken så jag dör.

Hoppas på det bästa. Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så trist. Vi hade sett fram emot besök. Krya på er.
P.S ringen är jag också nyfiken på = )

Anonym sa...

Hälsningar Eva-LIsa = )

Lilla livet i Ingeborg sa...

Stackars stackars er! "Vårens magsjukeepidemi" är tydligen smittsam i år. Alla verkar ju ha magsjukan nu. Vet inte om jag vågar mig till Fröet i morgon. Krya på er!

Anna sa...

Uschanimej....ingen höjdare direkt. Här har epidemin lagt sig för tillfället...hoppas att ni andra slipper det iaf....krya på er!!