söndag 9 mars 2008

Helgen är slut

Hej mu är helgen slut igen tycker det går så fort. Veckorna bara springer iväg jag får ångest. Jag känner mig ganska nöjd iallafall. Vi va ju på tobbe trollkarl o det va ganska kul. Jag hade med mig Kevin o Astrid. Astrid tyckte det va lite läskigt o hög musik. Kevin satt som en fågel holk i en timme. Han tyckte det va skitkul. Nu är vi laddade för barnteater på biblioteket.
Efter åkte vi o käkade hamburgare på Gretas, resturangen vid rätt pris. Till kevins lycka.

Tro det eller ej men nästa veckas mat sedel är klar. Handlat o klart

Måndag; Ungsbakad Lax gratinerad med feta ost o potatismos
Tisdag: Raggmunjk med fläsk
Onsdag: Köttfärslimpa m gräddsås o kokt pot
Torsdag: Gulaschsoppa och Ciabattabröd
Fredag: Fläskfilé i pepparsås m klyftpotatis
Lördag: Jobbar
Söndag: Jobbar

Hoppas alla haft en bra helg Kram

3 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Det receptet tar jag gärna emot:-) Vad du är duktig med matplaneringen! Är det kvällsmaten du skriver? Äter ni rester till lunchen eller äter ni något annat då? Kram!

Anna sa...

Du är ju bara för duktig med din mat. Så smidigt. /Anna

Rosie sa...

Vi äte det här till Lunch så äter vi nåt lättare till middag Barnen äter gröt det har dem alltid gjort. Sover gott då. Det är verkligen smidigt jag har ju allt hemma o då är det roligt att laga.
Kram