onsdag 19 mars 2008

inget kul


Har man inget kul att skriva, ska man skita i det då. Jag va ner en snabbis till stockholm igår det va en välbehövlig resa. Träffade mormor som faktiskt såg piggare ut än vad jag väntat mig. Hon behöver nog få lite extra att göra. Morfar har fått diskbrock så han ligger på lasarettet. Mormor är en väldigt dominant kvinna o ganska lat = att morfar får göra allt. Efter vi hjälpt mormor o handla styrde vi bilen till KS för att träffa min morbror som ligger jätte dålig i cancer. Han såg inte pigg ut men det kan man inte begära heller. Vi ber o hoppas att oturen ska vända.

Vi avslutade dagen i vällingby centrum med fantastisk mat GREKISKT. Det va 20 gånger godare än vårt egna lilla hak. Tänk va kul åka på shoppingresa till Vällingby o äta god mat dricka vin o gå på krogen. Skulle va nåt med morsorna.

Tänkte att vi skulle ha cyckel kärre race det finns ju många ställen att cykla till i sala o ha pick nick ute i naturen (parken kanske). mer om det när det blir vår för nu kom det ju snö :( .

Undrar förresten om det är någon som är intresserad av en baby sits till cykeln som man sätter fram på styret. Jag har en isåfall.


Kram nu ska vi äta....

Inga kommentarer: