torsdag 6 mars 2008

hmmm alla friska

Nu är det ju så att ingen annan har kräkts ännu. Hm undrar om det va L som hade ätit nåt snusk ute på vår promenad? Ja ja man ska inte säga hej redan. Jag har satsat på whisky modellen, vitpeppar funkar ju inte på mig. Ett litet problem bara VEM SKA KÖRA, ingen = att man får vara hemma.

Pappa var in till johanssons o hämtade min ring idag. Vad ska jag säga jag är jätte nöjd men det blir i trångaste laget o sätta den mellan förlovnings o vigselringen. Jag har satt den på långfingret nu. Ska känna efter om det känns bra.
Det syns iallafall att det står något på ringen, skulle gjort den 5 mm som de andra ringarna, får satsa på det om det kommer fler barn..

Kevin klättrar just nu i denna stund på väggarna kanske skulle göra nåt åt det.
UT MED DIG UNGJ...... :)
Skämt åsido ska nog ta en promenad.

På Lördag är det Tobbe trollkarl som gäller det ska bli kul

Nu har det dessutom skett ett under jag har avslutat mitt kapitel som facebook anhängare.
Super skönt


Kramizar R med galningar

1 kommentar:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Vilka roliga omröstningar du gör!:-) Jag ska också avsluta facebook, jag är aldrig där längre. Det var mest roligt i början.