lördag 15 mars 2008

Det ounvikliga har hänt..

Jag åkte dit på mag sjuka har sovit o spytt i 24 timmar. blääää .
Inget jobb känns jätte tråkigt eftersom jag tycker att det är kul att gå dit, skönt att vara Rosie.
På Tisdag åker jag ner till stockholm själv, Ska hälsa på alla sjuklingar i släkten, Morfar, mormor, morbror o mammas moster. Mamma har tagit ledigt från jobbet o ska följa med. Det känns bra.
Det är ett hus till salu salbohed ett jätte fint stort o precis vid skogen allt är jätte bra UTOM PRISET 1,8 miljoner herre gud för ett hus i salbohed det hade känts ok i stan. Det är bara inse jag blir kvar i min lilla hydda till jag RUTTNAR.
Inget roligt alls Kram

2 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Fy för magsjuka! Hoppas du mår bättre nu. Jag såg huset på hemnet. Hutlöst mycket för att vara i Salbohed, men det var ju verkligen fint.
Men skulle ni inte ta över ett hus snart? Blir det inget av?

Anonym sa...

Fy vilken hemsk magsjuka det verkar vara.Alla blir sjuka,men vi har klarat oss hittills.Peppar,peppar ta i trä.Måste bara säga det annars åker vi också på det.Kram