fredag 7 mars 2008

Jag DÖR!!!!





Vilket fint väder!!! Jag o barnen åkte upp till skidbacken i salbohed vid 10, där mötte vi upp Malin o Emilia. Barnen hade så roligt o vi solade o fikade o snackade skit. det va så fantastiskt skönt att vi GLÖMDE bort tiden.
Panik kvart över tolv gubbarna kommer ju och äter lunch kl 13. Men eftersom jag vet vad vi ska äta nu för tiden så gick det vägen, smidigt o utan större katastrofer.
FÖRUTOM att kevin blev vansinig för att han hann ju inte bygga klart sitt stenhus.....
Nu sover båda barnen sött o jag sitter här skit trött. Tanken va att jag skulle klippa hunden o det har jag gjort. Men bara halva hunden för nu STREJKAR DEN JÄVLA MASKINEN...

Så nu ser min hund ut som en portugisisk nakenhund, eller en skabbräv kanske är mer sanning. Se bild.
Nu har jag tryck i mig en halv semla o en kopp kaffe nu är det vila på soffan. Njut av lite vårbilder o ha en trevlig helg..

1 kommentar:

Anna sa...

Vad härligt det ser ut med vår. Vi fick snällt vara inne dessa dagar som sagt.../Anna