tisdag 11 mars 2008

Terrorister i sörsalbo

eller snarare EN.Linnea Eva Erika hon terrar just nu hela familjen dygnet runt. Inatt kl 5 satte hon i gång o skrika inte bara grin skrika utan enda från magen. konstant i en timme sen däckade hon av utmattning. Ja hon hade ren blöja, inte hungrig, frisk som en nötkärna. Hon va fly förbannad bara. Sedan vaknade hon halv åtta o har näst intill skrikigt sedan dess . Hon är ARG ARG ARG. På allt.
Natten slutade med att Kevin fick ont i öronen jag o jörgen blev nästan galna på varandra hysterisk mamma o ännu mer förbannad pappa lyfter ut hela sängen med Nea i, i köket o stänger dörren.
JAAAAA Vad bra det blev Kevin är nu hysterisk för han tycker pappa är läskig..
Idag har det vart bråk precis hela dagen o kevin som gick upp vid sex har inte sovit middag

Det roliga som hänt är att jag upptäckt smoothies shit vad gott o bra till mellis. Blåbär o jordgubbar med mjölk o snurr snurr i matberedaren. KLART.

Undra om det blir fint väder i påsk? som jag upptäckte va nästa vecka när jag tittade i almanackan.
Ska nog bygga en kvast till vår egna lilla häxunge så jag blir av med henne ett par timmar.

Jag längtar till dem blir 18 eller 25 kanske :) Fler barn NEJ TACK (inte nu)

Kram

3 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Haha! Kan inte göra annat än att skratta åt eländet! Tur att det finns fler med humör!
Ibland blir man verkligen helt galen på sina barn. :-)

Anonym sa...

Ja,jag kan inte heller göra annat än att skratta.Låter precis som hemma hos oss.Vilka monsterungar man har haha.

Anna sa...

Haha, bar ut sängen i ett annat rum gjorde min man när Oliver var bebis. Av samma anledning. Att det ska vara så svårt att sova och vara snäll när man är barn... /Anna