onsdag 12 mars 2008

Me and i


Nu har dem äntligen kommit, kläderna från me and i. Å vad jag längtar ska åka till Ramona o hämta dem ikväll ENSAM o fika. Ska titta på lilla Ester oxå. För er som läser o va där o beställde så tar jag med mig kläderna till Fröet imorgon.


Idag har jag bakat med varierande resultat. Ciabatta, brödet till soppan imorgon. Hoppas dem smakar bra iallafall.


Linnea har gjort framsteg idag har hon inte alls vart på såååå dåligt humör. Hon vaknade vid 2 o blev ysterisk för att Jörgen tog upp henne och böt blöja. Sen somnade hon om på en gång UTAN skrik. :))))

Inget annat intressant har hänt o det känns ju mindre kul. På fredag är det jobb igen.


Kram banan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh...längtar efter Me & I-kläderna. Jag vill känna, klämma och lukta! Kan det inte vara torsdag morgon nu...
Vi ses på Fröet!!!

Lilla livet i Ingeborg sa...

Haha! Skrattar åt Jill (din lilla shoppaholic:-))
Åh, vilka fina ciabattabröd du har gjort Rosie!
Måste bara berätta att Pär stod bakom ryggen på mig och "råkade" tjuvläsa det du skrev om Linnéa och sängen, oj vad han tyckte det var kul!
Ses imorgon!

Rosie sa...

Den som skrattar bäst han skrattar sist så vänta ni. Ha ha

Anonym sa...

Hej,brödet ser jätte gott ut!! jag bakade lavabröd igår kväll...de e så gott o enkelt,men jag tillsatte lite salt 1,5 tsk kanske,blev bra!
Måste oxå bara berätta att jag varit på en lovande jobb intervju! som ass.frukost chef 100% på hotel First G...låter riktigt spännande,
det enda är väl att man jobbar varannan helg o börjar vid 05.30.. BÖRJAR då...men slutar 14.00,skönt
kraaamiz kickan